lördag 7 februari 2009

LÖRDAG!!!

I fredag så var jag i Malmö och var på en slags mässa. Och på den mässan fanns det hästar, grisar, får, kor, alpakor. Jag var där med min kompis Klara det var rolig där. Jag och Klara vi gick själva och det var jättekul.

Och idag så har jag varit på träning och vi hade träning med killarana det var kul.
Vi spelade alla mot alla det blev lika och det var också jättekul tyckte jag.
Sen så åkte jag hem jag åkte med min kompis Fanny. Mamma eller pappa kunde inte hämta mig pappa jobba mamma var i stan. Och sen duscha jag hemma sen gick jag till min bästa killkompis Ville och va lite med honom. När jag var med Ville så sa han att jag skulle bita på en sak sen spotta ut den. Och när jag bet i den och sen spottade jag ut den då kom det blod ok det så ut som riktigt blod men det var det inte och jag höll på att spyäckligt det va. Sen så spelade vi nintendo wii det var jättekul sen skulle Ville iväg då gick jag hem och då så beställde mamma pizza för vi skulle äta det sen åt vi mat. Senslöade jag och mamma. Det är skönt att slöa när man är själv med mamma då har man inga småsyskon som stör. Det är jobbigt och ha småsyskon som stör en hela tiden man får aldrig vara ifred det är så himla tråkigt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar